Την περασμένη εβδομάδα πήρα το iphone 3gs. Ε, και? Το story έχει ως εξής:

Όπως κάθε τίμιος Έλληνας συνδρομητής έτσι και εγώ είχα μια κάποια επιδότηση -ολίγον εξευτελιστικό το ποσό αλλά τί να πεις, το προσπερνάω..

Έκανα λοιπόν έρευνα αγοράς – το ελάχιστο χρέος κάθε μελλοντικού αγοραστή – και αποφάσισα να πάρω το HTC Magic. Τσέκαρα το επίσημο site της HTC, YouTube, κάθε λογής forum και blog, το site της Vodafone για διαθεσημότητα κτλ κτλ. Προφανώς δεν ήμουν διατεθιμένος να δώσω ούτε cent επιπλέον γιατί – ας το παραδεκτούμε – δεν παίζει σάλιο τη σήμερον.

1ο point – Mini εγκεφαλικό

Κατά την επίσκεψή μου στο κατάστημα της Vodafone πληροφορούμαι πως το συγκεκριμένο μοντέλο δεν είναι διαθέσιμο. “Ατυχία” μου λέει το αφεντικό και συμπληρώνει:

“Ευτυχώς έχουμε το καινούργιο μοντέλο!

Απίστευτες δυνατότητες!

Σαφώς βελτιωμένο από αυτό που θές..

Και είναι δικό σου με μια μικρή διαφορά της τάξεως των 350 ευρώ μόνο.”

Απλά έφυγα.

2ο point – Μια από τα ίδια

Παίρνω αμέσως ΠΛΑΙΣΙΟ να ρωτήσω για διαθέσιμο stock και με ενημερώνουν πως το μόνο που χρειάζεται για να πάρω το πολυπόθητο και άμεσα διαθέσιμο μπιχλιμπίδι   είναι να προσκομήσω μια σειρά από έγγραφα – από επικυρωμένες ταυτότητες έως καταστατικό επιχείρησης.

Ο υπάλληλος με τον οποίο μίλησα έσκυψε πάνω από το πρόβλημά μου καθώς πάλευε με το υπερσύγχρονο σύστημά του, κατακεραυνώνοντας παράλληλα τη Vodafone. Μετά από κάνα 10λεπτο μου απαντά πως το κινητό δεν είναι διαθέσιμο και συμπληρώνει:

“Ευτυχώς έχουμε το καινούργιο μοντέλο!

Απίστευτες δυνατότητες!

Σαφώς βελτιωμένο από αυτό που θές..”

Έφυγα και απο εκεί.

3ο point – Deja vu

Απογοητευμένος, αποφασίζω να δώσω κάνα ψιλό να πάρω το iphone 3g – το παλιό μοντέλο των 8 giga γιατί το καινούργιο κοστίζει λες και η οθόνη του είναι φτιαγμένη από σπάνια διαμάντια. Δεν πειράζει σκέφτηκα; τί διαφορές να έχει..

Επισκέπτομαι ξανά τη Vodafone, ακουμπάω 130 ευρώ και μαντέψτε, το αφεντικό μου λέει:

“Ατυχία.

Ευτυχώς έχουμε το καινούργιο μοντέλο!

Απίστευτες δυνατότητες!

Σαφώς βελτιωμένο από αυτό που θές..

Και είναι δικό σου με μια μικρή διαφορά της τάξεως των 400 ευρώ μόνο.”

Δεν μπορούσα να φύγω. Όχι μετά από αυτό!

Σχεδόν ένα μήνα τωρα προσπαθούσα να πάρω το κινητό που εγώ θέλω και οι εταιρείες του κλάδου προσπαθούσαν να μου πασάρουν τα καινούργια μοντέλα με τα οποία έχουν μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους. Απαράδεκτο!

4ο point – Ελλαδάρα με τα ωραία σου..

Μετά από τις εντονότατες λογομαχίες, έρχεται μια υπάλληλος και μου λέει “εμπιστευτικά” να πάρω τηλέφωνο την Vodafone και να τους “απειλήσω” πως θα αλλάξω εταιρεία αν δεν ικανοποιήσουν τα “δίκαια” αιτήματά μου. Και συμπληρώνει:

“Μην το πάρεις στραβά!

Είναι πολιτική της εταιρείας να μην “δίνει” αν δεν υπάρχει κίνδυνος

απομάκρυνσης”.

Το έκανα με το που γύρισα σπίτι και τώρα απολαμβάνω τους καρπούς του “μόχθου” μου.

Resume

Μόνο στην Ελλάδα γίνονται αυτά!

Μόνο στην Ελλάδα δεν μας δίνουν αυτά που οι άλλες εταιρείες ανά τον κόσμο προσφέρουν. Btw στο εξωτερικό το Internet από το iphone είναι unlimited και δωρεάν.

Μόνο στην Ελλάδα θέλεις κονέ για να πάρεις την επιδότησή σου.

Αλλά στην Ελλάδα πρέπει κάποια στιγμή να ξυπνήσουμε.

Όσοι θέλουν και μπορούν να ακολουθήσουν τα παραπάνω.

Δεν είναι να ντρεπόμαστε. Τα δικαιούμαστε εφόσον υπογράψαμε το συμβόλαιο με τα μικροσκοπικά γραμματάκια.

Good luck