Εχτές σου έκανα τη χάρη να μη δώ καθόλου τηλεόραση και ναι το έπραξα εγώ αυτό που έχω κάψει πολλά εγκεφαλικά κύτταρα μπροστά της.

Δε μπορώ όμως να μη σου επισημάνω τι έχασα…

by_gnato

Το πρωί έχασα :

την πρωινή ενημέρωση

το πρωινό μαγείρεμα

τα ζώδια

Το μεσημέρι έχασα:

όλα τα μεσημεριανά νέα του εγχώριου και όχι μόνο lifestyle

την χιλιοστή τεσσαρακοστή δεύτερη επανάληψη της αγαπημένης μου σειράς

Το απόγευμα έχασα:

τη συνέχεια της απογευματινής μου σαπουνόπερας

το δελτίο ειδήσεων

Τέλος

Το βράδυ έχασα:

τα πολυαγαπημένα σίριαλ της γείτονος…

Σήμερα μου έκανα τη χάρη να κάνω απολογισμό…

Το πρωί ξύπνησα με κέφι μιας και δεν άκουσα καμία είδηση για κούρεμα, χρέος, πτώχευση. Δεν άκουσα ότι ο Ερμής είναι ανάδρομος και όλα θα πάνε χάλια ούτε βάλθηκα να τρέξω στο σουπερμάρκετ να πάρω φουά γκρα και φιλέ μινιόν για να μαγειρέψω το μεσημέρι. Άκουσα μουσικούλα και ήπια χαλαρά το καφεδάκι μου, μετά έβαλα κοτόπουλο με πατάτες στο φούρνο και το απόλαυσα συζητώντας με την οικογένεια μου γύρω από το τραπέζι.

Το μεσημέρι δεν μπήκα στη διαδικασία να σκεφτώ τι τσάντα θα πάρω για τη νέα σεζόν για να συμβαδίζω με τις χειμερινές τάσεις της μόδας, ξάπλωσα στο ζεστό μου κρεβατάκι και διάβασα ένα βιβλίο με θέμα τα ταξίδια που τόσο μου αρέσουν.

Το απόγευμα δεν αναρωτήθηκα αν η καλύτερη μου φίλη μου σκάβει το λάκκο ή αν είμαι υιοθετημένη και φυσικά δεν έχασα καμία απολύτως είδηση για το τι γίνεται στον κόσμο,μιας και την προηγούμενη εβδομάδα και την επόμενη φυσικά, μια και μόνο είδηση θα παίζει στα δελτία των 8.Το χρέος.

Κάλεσα λίγους φίλους και μιλήσαμε για διάφορα…

Στο τέλος,

δεν έμαθα νέες τούρκικες λέξεις αλλά πολλές ελληνικές παίζοντας το γνωστό επιτραπέζιο με την παρέα.

by_Meeshtron

Συμπέρασμα :

Αυτοί που διαβάζουν έχουν τον κόσμο κι αυτοί που βλέπουν τηλεόραση τον χάνουν.

Werner Herzog

photos by : Meeshtron, gnato